Dalarna - kvinnohöjden

Gävle på vägen dit

Tåget från Gävle till Borlänge

Borlänge

Kvinnohöjden

Min lillasyster Anna

Jag och Delivana, Deli

Anna, Sofi, ? och Deli

Vattnet och folk

Anna och Sofi dansar till pianomusiken

Så här gör man när man inte letar tillräckligt i skåpen så man ser att det finns en elvisp (:

Dags för efterrätt med fruksallad, glass och grädde

Jag, Anna och Sofi tänkte göra muffins men det fanns inga formar så det blev muffinshjärtan istället (:

Bakifrån:
Sofia
Anna Sofi
Anna Sofia
Och jag som fotograf; Anna Sofia
Sammanträffande eller vad? (:


Det var härligt väder hela helgen

Sofi, Sofia, Anna, Sofia och Deli


Det var den helgen..
Saknar min nya lillasyster massor med massor.. ):
Och alla andra trevliga människor som man lärde känna där också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0